Artur Waczko

Artur WaczkoProducent filmowy, scenarzysta, dziennikarz i społecznik. Założyciel Grupy Produkcji Reklamowej “THE Studio”, agencji outdorowej “Subway Advertising” i Agencji Artystycznej “Witraże”.

W latach osiemdziesiątych współorganizator happeningów i teatrów amatorskich. W latach dziewięćdziesiątych producent tv pokazów mody dla Nowej Telewizji Warszawa, prezes Fundacji Przeciw Obojętności wspierającej dzieci z porażeniem mózgowym i zespołem Downa.

Od 1992r. sponsor i współorganizator wraz z P. Młyńczykiem Przeglądu Amerykańskich Filmów Reklamowych (od 1999r. Festiwal EUROSHORTS). W 1993r. współorganizował wystawę poświęconą technikom reklamy w PKiN. Od 1998r. wraz z Z. Machwitzem założyciel i prowadzący Dyskusyjnego Klubu Filmowego.

Producent teledysków, filmów dokumentalnych i eksperymentalnych (między innymi KASY i Piaska). Organizator wystaw prac artystycznych młodych twórców i osób niepełnosprawnych.

Prelegent kongresów poświęconych reklamie i public relations: Crackfilm, ECU Marketing. W 2002r. redaktor naczelny miesięcznika Tele@top poświęconego tematyce komunikacji marketingowej w mediach elektronicznych. Autor licznych artykułów w prasie branżowej.

Wykładowca: w 1992r. Szkoły Reklamy “Benta”, od 1993r. Warszawskiej Szkoły Reklamy. Prowadził działania marketingowe dla takich firm jak: Colgate Palmolive, Kruger Polska, Pack Plast, BMG, LDS, Legion, Rząd Polski, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA), ITI.

Interesuje się:

  • zastosowaniami mediów elektronicznych w komunikacji marketingowej
  • nowymi formami teatru
  • rpg

Wolny czas spędza:

  • pisząc wiersze, rzeźbiąc lub żeglując z córką

Prowadzi zajęcia w WSR:

  • teoria reklamy telewizyjnej
  • organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej

Kontakt:

Oceń:

Artur Waczko

  • Aktualnie 3.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ocena: 3.0/5 (4 głosy)